17.11.13

It's going down, I'm yelling timber!

b1 b2 b5 b6 b7 b4 Kuunnelkaa ihmees toi biisi mikä on linkitetty ylhäällä! Ihan törkeen hyvä remixi Wrecking Ballista
Pari postausta takapäin stressailin oloasuista ja eilen löysin Tarjoustalosta kivan asun. Hintaa oli huimat 39.90€
Ebaysta tuli uus mintunvihreä puhelinkuori, oli about 2€. Mulla itellä löytyy sama kuori valkoisena!
Päivitin mun meikkipussiani Loreal Paris Studio Secretin Primerilla. Tämä on mun ensimmäinen meikki primer ja on tosi hyvää! Hinta kirpas hieman, 15 euroa on mielestäni paljon meikkihommeleista! Noh hyvä ostos oli,käytin sitä eilen silmämeikkiini. Perus Smokey Eye oli koko illan mun silmilläni. Ei yhtään levaamisia ja pigmentin katoamista, loisto tuote.
Ostin myös 12 eurolla uuden ripsivärin ja oli kyllä tuntematon tuote, False Lash Wings, toi harjakin on outo. 
Kelpaa mulle!
Ps. Kannattaa katsoa tämän päivän Forssanlehti 8)

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Hehe. Kaikki haalarit oli tänää tarjoustalossa 24.95e :D myös toi mikä sul on päällä.

    VastaaPoista