22.10.13

Hiustenkasvatus alkaa!

b1 b2 Lumene 2in 1 delete spot cover 2€ Tarjoustalo b3 Lorahti eilen hopeeshampoota liikaa hiuksiin ja jälki on nyt sen mukaista.Osa harmaata hiusta ja osa perus blondia. Shiit.
Aloin tossa syyslomalla mun kaverini innoittamana lopettamaan suoristusraudan käytön! Suoristusrauta on ollut mulla aina se tärkein hiusjuttu. Nyt ajattelin että pakko alkaa kasvattamaan hiuksia koska pidennykset on täyttä paskaa. Ne näyttää niin feikiltä kun olla ja voi! Mun mielestä kenenkään ei kannata pitää pidennyksiä. 
Itselläni mun pidennyshistoriaan kuuluu Mickro loopit jotka kustansi 200 euroa (kampaaja laittoi kiinni) Oli sen 2 kuukautta kivat ja lopuks loopit irtoili ja löysty ja tietty kun tukka kasvoi niin meni loopit alemmaks. Ja sittenku ne vielä menetti pituutensa. Sitten mulla oli ne hairtraden pidennykset mutta kyllästyin niihin. Tällä hetkellä mulla on ne rapunzel of Swedenin tukkaa mutta taitaa jäädä käyttämättömäks.
Kaverini oli jättänyt suoristusraudan 2 vuodeks ja hänen tukkansa on jo nyt ihanan pitkä ♥ Aloitan syömään Evonia kapsleita taas ja juomaan vettä paljon. Jotenki on hassua olla normaaleilla hiuksilla, mutta yhtään ei ole rautaa ikävä! Tästä se lähtee! Toivottavasti onnistun :)

15 kommenttia:

  1. Sullon tosi nätit hiukset! Luin aiemmin facest jo et aiot lopettaa suoristamisen ja aattelin et jos itekki edes vähentäis ja alkais oikeesti panosta hiustenhoitoon.. :) mulla on vaan ihan jäätävän kiharat hiukset :/

    -Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile! Tekkee aika hyvää tukalle, ja helpottuu aamut jajajja sit on kiva ku on hyvässä kunnossa hiukset;)

      Poista
  2. heh, tunnistan itseni tekstistä :3 pikkuhiljaa ne rupee kasvaa ja tulee hyväkuntosemmaks. :)

    VastaaPoista
  3. Hiusten pesuvälin pidentäminen on kans yks hyvä apu! Saa päänahka ja hiukset levätä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ju no viikonloppusin voisinki pidentää 8)

      Poista
  4. Myös hopeashamppoon/hiusvärien lopettaminen auttaa hiuksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no hiusväreillä läträilyn lopetin mut hopeeshampoota mää aion ehkä viel pari kertaa käyttää!

      Poista
  5. millaset ne sun käyttämättömät pidennykset on ? myisikkö ne ?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on aika hyväs kunnos, ja oon myymässä ne pois jo ensviikolla!

      Poista
  6. on hienoo että sun aamut helpottuu varmasti ja hiuksetki huokaswe helpotuksesta jos ei ihan joka päivä käytä suoristinta. Tai värjää. Muussa tapauksessa et voi vaikuttaa hiuksiin mitenkään ulkoisesti ja tehdä niistä parempikuntoisia sieltä, mistä ne on jo hamppua! Voit vaikuttaa hiusten kasvuun ka siihen mitä sieltä päänahasta lähtee tulevaisuudessa tulemaan, syömällä vitamiineja ym, ja latvan kanssa ainut ohje, ettei liikoja kuluta, mutta suoristaminen pari krt viikossa ei tee mtn pahaa JOS alla on hyvä lämpösuihke, suoristaja ei ole liian kuuma ja suoristusrauta on sillä tavalla muotoiltu, ettei kuumien rautojen reunat revi hiusta (sen kyllä kuulee/huomaa jos on huono muotoilu).. Onnea kuitenkin projektille, kyllä ne sieltä tulee ja sulla on kiva toi väri että kerran pariin vkoon ae hopeashampoo ni pysyy freshinä :) jos lorahtaa liikaa, sekota syväpuhdistavaa shampoota ka sitruunatippoi:) Onnea! -Meri E, Kampaaja :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentistas =) Mä oon vaihtanu shampoot four reasonsseihin ja lämpösuihke löytyy mut valitettavasti suoristusrauta on ihan karsee! Mull on Remingtonin suoristusrauta ja repii latvoja... Valitettavasti mulle ei vaan ole varaa ''vielä'' ostaa ihan kunnollista rautaa :s

      Poista