7.10.13

DIY Spike Shoes

 photo kaikkeasitaumljoutuutekkee_zps9e1da6de.jpg  photo saksillasormeen_zpsf167062d.jpg  photo menkat_zps8be97688.jpg  photo viiljtaumljaumljack_zps8c7e7b87.jpg  photo jokupistviesyim_zpsc7a77dbc.jpg  photo valamis_zps2620b3e0.jpg Tosiaan edellisestä postauksesta tutut kengät.
Ajattelin tuunailla niitä pikkuisen ja laitoin niihin Ebaysta tilattuja niittejä. Hintaa oli about 3-4€
Näitä uppos jotain yli 100 niittiä!
Muttahei älkää tehkö niinku minä. Älkää missään nimessä suunnitelku mihin pistätte niittejä. Koska minä järkevänä pistin oranssia stabiloa ja en saanut pistettyä niihin kohtiin niittejä. Tietysti siihen jäi oranssi jälki ja nyt oon tässä puoltuntia hinkkaillu niitä pois. 
Älkääkä missään nimessä viillelkö sormia.. Tää oli jo mun toinen tapaus tänään. 

Mutta kumminkin, loppu hyvin kaikki hyvin. Mitä mieltä tei olette mun DIY kengistä ? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti