18.9.13

Tomorrow's way too far away And we can't get back yesterday

 photo b1_zps805edf5a.jpg photo b2_zps30891796.jpg photo b3_zpsc73742c3.jpg photo b4_zpscbe892ad.jpg photo b5_zps6d66da08.jpg  photo b6_zps0b488bfd.jpg Mun pitäis alkaa täyttämään tuota Tigeristä ostettua valokuva-albumia.. Mun kone on ihan täynnä kuvia.. Kovalevy ei olis kova sana.. 
Jotkut varmaankin järkyttyi mun porkkanaombresta(?) Mutta nou hätä. Se oli vain Ebaysta ostettua hiusliitua! Ja hyvin pyssyy. Suihkunkaan jälkeen ei ole kaikki lähtenyt.
Tänään mulla tosiaan oli naturally päivä. Tukkaan en koskenut edes hiuslakalla. Suoristusraudasta puhumattakaan, joten täätätdäää. Tässä on nykyään mun hiukset ilman mitään käsittelyjä.
Pitäs vielä tunkee yks 50centin hiusväriputeli juurikasvuun kun annoin olla liian vähän viimeksi päässä. :/
Hiuksista kukkaruukkuun. Löysin Cubuksen (kaai) niittikaulakorun hintaan hiton 4€ eli ei tosiaankaan kallista. Siel oli kaikkee lisää kuolattavaa stuffia ja pitäs mennä katteleen ettei vaan olis mennyt yks kyseinen timanttikoru sieltä. Mulla loppu rahat tosiaan kesken.. #vitosenkirppisostokset
Mutta nyt lähden kotiapäin täältä kotikotoo ja menen kattoon Miken GTA pelailuja. Se on törkeen hyvä peli! (heti Simssin jälkeen) 

♥ 

6 kommenttia:

  1. Sun hiukset on ihanan näköset noin luonnollisena! Sun pitäis useemminkin pitää noin, paljon nätimpi kun suoristettu :) ja tykkään myös kun sulla on vähemmän meikkiäkin!

    VastaaPoista
  2. Kiitos ;3 ja joskus on hyvä pitää nöin mulla ainakin, iho ja hiukset kiittää:3 hihi

    VastaaPoista
  3. miltä kirppikseltä toi kaulakoru ja jäiks sinne vielä jotain hienoja koruja??

    VastaaPoista
  4. oot niin kaunis ! ja sul on ihan älyttömän hyvä blogi (:

    VastaaPoista