19.9.13

New In

 photo b1_zps253b44eb.jpg photo b2_zps33462290.jpg photo b3_zps15d9e836.jpg photo b4_zpsbaff3b37.jpg photo b5_zpsde022e44.jpg Käytiin tänään Nooran kans Forssan kakstaso ja kellarikirppis. Sekä mun kauan kaivattu H&M:n tilaus tuli.
Bilepaita huomiseks! 4€ Kirppis kakstaso (kappahl)
Pipo 7.95€ H&M 
Kaulakoru 4€ Kirppis kakstaso

Tota korua kuolasin siis ja ryntäsin kyseiselle pöydällä ja iso pettymys. Se ei ollutkaan siel! Noh kierreltiin siinä pöydät kunnes Noora löytää tän korun ja jeee! Sain sen sittenkin!
Oon nyt niin innoissani kun tuli syksy ja saa pistää lämmintä päälle, pipot on uusi rakkaus<3 Tota niittipipoo oon odotellu saavani siitä asti, kun näin sen henkkamaukan kuvastossa. Ja nyt se on mun ♥ Tohon enää viininpunainen kaulahuivi niin jea! (tosiaan toi pipo näyttää kuvissa ruskeelta mutta oikeesti on viininpunainen.) 

4 kommenttia:

  1. mä näin ton korun kakstasossa!!!

    VastaaPoista
  2. Kauan sun hm tilauksessa kesti tulla? Yks kaveri sano et oottanu jo kai 2 ja puol viikkoo.. tilasin itekkin hmpaketin mut ei oo sitäkään näkynyt.. ja oli pakko tilata toi sama pipo mustana! aika kiva :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesti mul yli viikko, ja kiva että ostit :) mää ostin tän ku oli niin kivan värinen ja kun kellään ei ollu samanlaista :)

      Poista