25.9.13

Meikkipussini sisältö

b2 B3 b4 b5b7 Kurkistus mun tämänhetkiseen meikkipussiini! Pussina toimii Henkkamaukan alesta ostettu meikkipussi.Hintaa oli about 1€. On hyvin toiminut. On iso ja sisältä semmote juoksutakin tapainen.
Kukkakuosi muistuttaa ihan joltain 90 luvun mummopaidalta mutta mä jotenkin vaan tykästyin tohon ja kun edellinen meikkipussini oli liian pieni, oli tämä sopiva mulle!

Joten aloitetaas.
Mun perus aamujuttuihin kuuluu aina dödö, tietysti. Meikin alle pistän Lumenen kosteusvoidetta joka poistaa punaisuutta. Kelpo voide. Saanu vähän väriä teroittimen roskista.
Teroitin tosiaan kuuluu mun kulmakarvakynälle.
En tiedä oikeestaan miksi mun meikkipussista löytyy niittejä ja Brazin tommote lelujuttu(?!?)
Tukkaöljy pysyy kivasti meikkien kanssa kun tossa Glissin putelissa on tommote lukkotsydeemi.
Olrait. Ginatricoon meikkivoide sivellin ja luomivärisivellin. Ehdoton kyllä. Luomivärisivellin on törkeen hyvä.
Meikkivoiteeni on  Maybellinen Fit me sävyssä 105. Ihan semi hyvä meikkivoide mutta odotan sitä oikeaa meikkivoidetta joka sopii ihan täydellisesti ihooni. Jos laittaisi puuteria nassuun, olis mulla aika kiiltävä naama ton meikkivoiteen jälkeen. 
H&Mn ja Gina tricon luomivärit on mulla käytössä. IHAN  parhaimmistoa. Ginan mustassa on enemmän pigmenttiä kun tossa henkkamaukan, mutta henkkamaukan valkoinen on parempi kuin ginan valkoinen.

Mac merkkinen geelimäinen eyerline makso 80 senttiä ebaysta. Ripsiliima Seppälästä,
kulmakynä taitaa olla,, okei sitä en muista! Smokey eye puikko. We care Iconin eyerline ja make up storen neste joka sekotetaan esimerkiks  luomivärinkanssa ja siitä tulee nestemäistä!

Sit ripsarit
Mun lempparit on yleensä vedenkestäviä! käytän nykyään  tota Diorin vedenkestävää ripsaria.
Mutta on toi max factorin vedenkestävä kans hyvää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti