21.9.13

Hopeashampoot

 photo b1_zpsddab6c4c.jpg  photo b2_zpsa318e24f.jpg photo b3_zps7884413c.jpg photo b4_zps8e8f7d68.jpg Ostin tälläviikolla ihan kokeilumielessä kaks hopeeshampoota (vai onkoos toi toinen hoitoaine)
Kiitos taas Forssan Fb-kirppiksen kautta, sain nämä putelit 5 eurolla. Eli näitä on käytetty aikaisemmin.
Itellä oli tota color maskin vanillaa eikä se kyllä mulla toiminu, itse en ole kokeillut vielä tota silveriä.
Toi Lorean hopeeshampoo oli aika tujua :D Niinkuin tosta yhdestä kuvasta huomaa että se on tosi violettia, mun hiukset oli ihan semmoset pastellin violetit! Ja toimi. Mulle tuli heti kivemman väriset hiukset ton lorealin jälkeen. Joten suosittelen tosiaan kaikille blondeille joilla vähänki taittuu keltaseen, eikä hiuksetkaan kärsinyt. Aion todellakin ostaa tota lisää!

4 kommenttia:

  1. Tiiäkkö mistä tota Lorealin shampoota saa? :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on tota Color Mask Silveriä, ja oei ky toimi ainaka mun tukassa yhtään! Ihan sama kuin kauan pitää päässä nii ihan yhtä keltaset hiukset on sen jälkee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi mää en oo viittiny kokeilla, mut osta tota lorealin! lyön satasesta vetoo että se toimii!

      Poista