26.8.13

TWO OF US

 photo valmis1_zps32ece73f.jpg photo valmis2_zpsabebf627.jpg Oh goood , huomaan vasta nyt kuin paljon mun hiukset on kasvanu!
Kesällä en siis käyttänyt paljoa suoristusrautaa, mikä sai aikaan kasvamisen, oon yrittänyt käyttää hyvin vähän suoristusrautaa...
Mulla olis teille pientä hehkutettavaa!!!!! Olen nimittäin menossa Sunnuntaina Helsinkiin 
Helsingin Fashion Weekendiin. Menkäi tei muut Weekendfestareille mä suuntaan muotitapahtumaan!:'D
Kyseessä on siis joku myyntipäivä, ilmainen sisäänpääsy! Jotkut muotibloggaajat ja muoti immeiset on myymässä uusia ja vanhoja vaatteita kirppishinnoin, joten toivottavasti tulen löytään jotain siistiä.
Joten mulla on taas jotain kivaa odoteltavaa! Masuakin kutkuttaa, mutta nyt lenkille! ..
Tai sit käperryn peiton alle ja syömään persikoita. 

4 kommenttia: