9.8.13

Diy Neon

kakkelikokkelitärähtäny paskatäämeneeblogiin – Kopionaamakusi – Kopiomiisullepipoamiisumuruseni Anteeksi anteeksi kun jotkut kuvat ovat tärähtäneet! Otin kuvat niin kiireellä!
Vaikka  _vihaan_ keltasta väriä niin mulle kolahtaa Neon keltainen. Oon pienestä asti vihannut keltaisen eri värejä, kamalin on se perus keltainen! Varsinkaan keltainen ei saanut pienenpänä olla sinisen vieressä kun sininen ja punainen oli vierekkäin. Aina oli vihreä ja keltainen. En tykkää muutenkaan normi vihreästä.
Ikinä en oo omistanut (muutakuin joskus keltaisen t-paidan) lisäksi vain tämän neon keltaisen hameen, ja ajattelin että hitto tämä vanha pipo menis sen kans aika hyvin!
Mutta asiaan. Pipo on alkuperäiseltään Kivat merkkinen lastenpipo. Kyseinen pipo on ollut isoveljelläni kun hän oli pieni (isoveljeni on yli 30v joten pipo on todella vanha) Löysin pipon viimevuonna taas kun olen kait itsekkin tätä pitänyt ehkä pienenpänä.
Pipoon on kuulunut varmaankin tupsu joten päällä oleva narun leikkasin pois, sekä hienon tähti niitin sekä takana olleen Kivat merkin.
Ebaysta tilattuja 200kpl pieniä niittejä pääsi nyt oikeuksiinsa. Olisin halunnut pistää tähän piikkiniittejä mutta mulla ei ollu lankaa enkä löytänyt ruuvattavia niittejäni! Mulla löytyy nyt siis omasta takaa paljon niittejä kun niitä sillon kesällä tilailin shortseihin. Mutta nyt kun shortsikelit on loppuneet niin turha tehdä enää shortseja.
Joten niitit vaan pipoon ja valmis hieno pipo mulla syksyä varten : )
Miisuki vähän kiinnostu piposta kun katteli vieressä ja tuli haisteleen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti