29.7.13

Pastel Pink

kulmakarvatkussee kakkapissaajalkaani Nyt kävi näin. Piiitkän harkinnan jälkeen ajattelin olla hullu ja pistää hiukset tän väriseks. Ostin Lorealin sitä pastel pink värihoitoainetta. Hintaa oli n. 12 euroa ja se purkki ei edes riittänyt mun hiuksiini! Pitää ostaa lisää myöhemmin. 
Nyt mulla on vaaleenpunainen tukka, niinkuin Lana Del Reyllä oli joskus >.< Ihanaa<3 
ps, en tiä miks sain mun kulmat piirrettyä niin vammasesti, ne on edelleen liian tummat ja liian paksut yhy.

8 kommenttia:

  1. suosittelen että testaat käyttää kulmiis joko ihan jotain perus ruskeeta luomiväriä, mikä ei tietenkään kimalla :D tai sitte myydään niitä sellasia oikein kulmillekki tarkotettuja värejä. niiden kaa tulee vähän luonnollisemmat kulmat kun mitä kynällä tulee. (:
    jos et vielä oo testannu niin suosittelen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä oon laittanu kosmetologilla kulmat mutta nyt ei oo vaan ollu aikaa/ rahaa siihen niin ainoo on piirtäminen ;;/

      Poista
  2. mä oon kans kerran laittanu tota Pastel Pinkkii hiuksiin,eikä se todellakaan riitä edes yhteen kertaan,ja se viel lähti hiuksista tosi nopeesti,ei pysyny niin kauaa kun luvattiin.. En aio ainakaan ite sitä enään ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harmi kun lähtee :/ on onneks olemassa ihan kunnon värejä!

      Poista
  3. Eihä kulmie värjäys paljoo maksa :o

    VastaaPoista
  4. osta vaalehiuksisille tarkotettu kulmakynä? joku dark blond se sävy oli tai joku.

    VastaaPoista
  5. nii ja ne voi värjätä kotonaki..

    VastaaPoista
  6. MAUNO MATO ON KARANNU KULMIIS !

    VastaaPoista