24.6.13

Kesävaatteita

b1 b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 SORI
Jos noi hinnat on päin pyllyä, mulla meinaa on huono muisti mitä mikäkin makso.
Lähdettiin äidinkaa metsästämään mulle rintsikoita, löyty kahet kivat! + kaikkee muuta siistiä. Mikä onni että mentiin tänään!  Ginassa makso noi kummatkin korut vaan 1.50€ ja katoin ton värikkään alkuper. Hintaa ja makso hitto 20€! Hyvin säästin :3 Kesähameen ostin kans joka ei pääse ehkä hirveen oikeuksiin tossa kuvassa, on aika Neon keltanen. henkkamaukasta ostettu koru sopii tohon niin hyvin! 
Kengät ja pitsitakki sopii kans hyvin yhteen
Mitä mieltä ootte vaatteista?

Ps. oon onnellinen että M kokonen mekko mahtu mun päälle :3(toi missä on kissa)
L koko näytti ihan kunnon jättimekolta.
Ja äitee halus mulle syksytakin ja toi New Yorkerin takki oli vaan huimat 10€ niin oli pakko ostaa :3

pahottelen kuvien eri valotushommeleita mitälie, en oo kuvannu kunnolla pitkään aikaan :D

5 kommenttia:

  1. mikä su kuppikoko on ?:)

    VastaaPoista
  2. Tottakai koko M menee mekosta, joka on trikoota, koska se venyy :D nimimerkillä itse tilasin H&M:ltä mekon justiinsa, mikä oli myöskin trikoota ja on kuin jätesäkki mun päällä, koska tilasin myöskin L koon.... No en jaksa palauttaa niin pitää korjailla sitä ite jotenki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ymmärrä miks sun pitää tulla aina kommentoimaan jotain turhaa! Eli voi olla trikookankaisissa vaatteissa vaa yks koko vaikka xs ku kyllähän se mahtuu kaikkien päälle ku se VENYY! xddxdx

      Poista
  3. MILLÄ MUOKKAUSOHJELMALLA MUOKKAAT KUVAS ? JA MIL OOT TEHNY TON BANNERIN ?

    VastaaPoista
  4. BANNERI JA KUVAT ON MUOKATTU PHOTOSHOPILLA!

    VastaaPoista