15.6.13

Käsityökeskus Sigrid


 photo sikke1_zps3c6d0be9.jpg  photo sikke4_zpsf9dec57e.jpg photo sikke5_zps20b9d08c.jpg  photo sikke3_zps2de63a6b.jpg  photo sikke6_zps576faa56.jpg  photo sikke7_zpsc7e91e4b.jpg


Helouhelou! Tulee vähän erilaista postausta, nimittän Forssassa on kauppa, missä myydään paljon erilaisia käsitöitä. Mukeja,vaatteita,keramiikkaa,koruja,sisustusjuttuja,saippuaa,magneetteja,rintanappeja,kestovaippoja,
pyyhkeitä,lakanoita,leluja,suklaata,korvakoruja,rusetteja,kukkaroita,kirjanmerkkejä,pussukoita,kynttilöitä,
Sekä kaikkea muuta siistiä.
Sigrid on ..hmm  täynnä kaikkee siistiä. Mun ihana siskoni (joka myös komeilee kuvassa) on yksi Sigridin osuuskunnan joku tyyppi!  Osuuskuntaan kuuluu kaikenlaisia siistejä hemmoja! Heillä kaikilla on joku siisti juttu jota en nyt viitsi kysyä siskoltani koska kello on yli 12. Joten kannattaa itse käydä tsekkailemassa tarjonta. Meinaa mä en aina ihan arvosta käsityöjuttuja mut mun on pakko myöntää et tuolla on kaikkee siistiä. Tonne myös mun shortseja tulee myyntiin!!
Mä haaveilen välillä noista niittimukeista mutta kerään jo yhtä sarjaa tuolta. Mulla ei harmikseen oo siittä minkäänlaista kuvaa :c shit

NOH
Mun lempparit on tuolla Sigridissä noi FunkyHomoSapien korvikset ja mä omistan jo 2 korvikset tolta merkiltä. Ja siistimpää on se, että ne on tehty käsin.

Ainiin, Sigridistä löytyy myös luomukahvila, jossa kaikki herkut on tehty luomusta, ja se toimii. Maistoin tällä viikolla ekan kerran Luomu suklaa keksiä ja _ikinä_ en oo maistanu sitä oikeeta suklaamakua kun siinä keksissä. Oli tosi hyvää. 
Käykää ihmeessä tsekkaileen, muakin voi joskus näkyillä siellä! Muistakaa 16.6 (sunnuntaina) ne mun Diy farkut on myynnissä tuolla! Itse en ole paikalla,

Sigrid sijaitsee Forssan Kirjaston vieressä (siinä missä on se mega iso piippu)

-kiitos ja kumarrus jos jaksoit lukea koko tekstin 
+kiitos parille uudelle lukijalle(ja äitille) jotka liittyivät lukijaksi<3 teitä on jo 232
hienoa kiitos oikeeeein paljon<3 Hihi oon niin ilonen :) Ihanaaaaaaa

4 kommenttia:

  1. Kiitos, kiitos hirmuisesti ihanasta tekstistä minunkin puolesta, sekä erittäin auttavista kuvista myös, heh:) Aina ei ihan tarkkaan muista mitä missäkin on, ja nytkin on lisää rusetteja työn alla, joten kuvasi auttavasti ihan hirmuisesti, ettei tulisi tuplakappaleita ruseteista, heh:) Kiitos vain kovasti kauniista sanoista, ja rentouttavaa ja ihanaa juhannusta! Saia, Funky Homo sapiens, x x x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos sullekkin mega siisteistä koruista :3
      Hyvää juhannusta sullekkin :)

      Poista
  2. saisko vielä kerran sanan "siisti" jossain muodossa :) rupes vaan ärsyttään jo kun tyyliin jokaisessa lauseessa sama sana ..... :D

    VastaaPoista
  3. Hhahah sori :D olin iha SIIISTI väsy kun tein tätä postausta :D

    VastaaPoista