27.6.13

It’s a beautiful day and I can’t stop myself from smiling


b1 b2 b3 b4 Mun lempparilaukkujani
Valkoinen laukku MicMac
Kukkalaukka kaverilta (primark)
Musta laukku Valtterista (makso vaan 1.50€!!)

En tiedä mikä mua kiehtoo näissä laukuissa. Ehkäpä toi laukun tyyli ja yksinkertaisuus. 
Mun kaikista käytetyin laukku on valkoinen joka on kyll valitettavasti jääny vähälle käytölle tässä vuoden aikana. Mulla on ihan liikaa laukkuja. Pitäis pistää myyntiin niitä!
Mikä teitin lempparinne olis?

Mulla ei oo ollut tänään yhtään mitään tekemistä. Koristellu kakkua ja syöny mansikoita. Mulla on hirvee mansikkahimo! murr. työtkin pitäis alkaa pian, kunhan jaksan laittaa viestiä.
Miten teitin kesäloma on sujunut? 

En tiedä miksi ton anonyymi postauksen jälkeen kommentointi on hukkunu johonki :D 
Mulle saa edelleen pistää kysymyksiä ja postaustoiveita tai ihan mitä tahansa mitä mieleen tulee.

Ps. kuunnelkaa toi biisi! Niin hyvä :3

4 kommenttia:

  1. mulle voit myydä jonkun laukun jos sul on jotai kivoi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen että mulla taitaa ollakki jotai kivaa sulle :D

      Poista
  2. Hei toi sun seinä on tosi kiva ei varmaan kauheen monella oo samanlaista :)

    VastaaPoista