13.5.13

Veera

 photo vee1_zps43bbf689.jpg  photo vee2_zpsafc716db.jpg  photo vee3_zps813758df.jpg  photo veee5_zps99f40616.jpg  photo vee6_zps2e21e55c.jpg  photo vee4_zps4c19f891.jpg  photo vee7_zps409569dd.jpg Malli: Veera Hietala
Kuvat: Anniina Aho
Canon Eos 5D Mark II
+laajis

HUHHUH! melkein 2 tunnin kuvaussessio tänään oli mulla! Ihana Veera oli tänään mallina, huomenna muista tytsyistä lissää ;)
Veeran kuvaaminen oli siistiä. Toi mekko ja vesi teki ihanan fiiliksen! Veera veti ihan  kympillä tonne veteen ja mulle tuli taas super siistit kuvat! Nää on tosi henkeäsalpaavia. Tosi kiva fiilis kun saa jonkun kuvan onnistumaan. Heh! Mä en jaksa rupatella enempää. äkkiä nukkumaan. 
Hyvät Yöt kaiiikille <3

10 kommenttia:

  1. ppsfsopjjsg kuinka ihania! toi mekko on just ton veden sävynen, sopiii tosi hyvin kuvaan:)ja ihanat hiukset Veeralla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoksia! :) Ja mulla oli toiveena just tommote mekko ja sit Veera hankki sen jostain ja jee! :D

      Poista
  2. Oi toi tokavika! Ihana. ♥ (on ne muutkin, mut että kuin rakastuin tohon mustavalkoseen. c:)

    VastaaPoista
  3. äää miten sulla on aina noin ihania kuvia!
    muuten, en tiiä ootko maininnu tätä aiemmin sun blogissa, mutta mitä opiskelet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mää joskus, opiskelen audiovisuaalista viestintää :)

      Poista