1.5.13

Feels like I’m walking on air Feels like I’m flying Feels like I’m walking on air Feels like I’m flying

 photo b1_zps94682a0e.jpg  photo b4_zps149b2541.jpg  photo b2_zps0929cbae.jpg  photo b3_zps72caaad8.jpg

New! Takki  49.90€ H&M
Legginssit Vero Moda
Neulepaita Sisters Point (Kirppis)
Kaulakoru Seppälä (kirppis)
Kiilakorot H&M

 Piitkästä aikaa päivän asua!
Kuvauspaikka ois voinu olla jokin muu kivempi paikka mutta en päässyt mihinkään kivaan paikkaan. Takki saapui siis eilen postiin, mulle tuli kaks näitä takkeja, toi vihreä ja sitten beige. Olen nyt kahden vaiheella että otanko kummatkin itselleni vai palautanko beigeen. Onko ehdotuksia?
Miten porukan vappu meni? mulla meni huonosti. Alko särkemään pää ja oksettamaan. Olin sit jo puol 1 aikaan nukkumassa. Noh ei voi mitään...
Mä niin rakastan mun hiuksia tällähetkellä!!!

6 kommenttia:

  1. Vieläkö sä laihdutat? Tuli vaan mieleen ku kattelin sun jalkojas vaan, ja ainakin ne näyttää mun silmään hoikilta. :) Et ei sun mun mielestä tarttis.
    Hitsi ku aloin oikee kunnol miettii tota takkijuttua, enkä itekkään osais päättää :D Molemmat niin ihania. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos, no yritän hiljalleen ,mutta onhan niitä repsahduksia tullu :D

      Poista
  2. Ihanat noi hiukset! Muutenkin tosi kivoja kuvia, toi toka mun lemppari.:)

    VastaaPoista