24.4.13

tärkeää asiaa, sekä (puhelinkuvia)

      photo IMG_2488_zpscd0335e5.jpg
      photo IMG_2487_zpsbd367150.jpg

     photo IMG_2493_zps8167be4b.jpg

Pari kuvaa viimeiseltä 2 viikolta. 
1. ostettiin äitinkanssa ciao coffeesta sorbetit. mm lime ja vesimeloni<3
2.Mun puhelinsuojus
3.käytiin  Panco Villassa syömässä
4.meitin mamman  lämpömittari huusi hoosiannaa. 17astetta lämmintä ulkona?! 
5.Minä ja mun outo ilme
6.Kuvailuja
7.Stuodijuttuja
8.Toi kuva liittynee mun hiuksiini ;)
9.Aamu alkaa dynamitellä
10.minä
11.meitin studiokuvakarttajuttu
12.tätä mietiskelen juuri nyt..


Joh, mutta nyt tärkeenpään asiaan.
Mä olen tosi laiska tekemään jonkin sortin lakimuutosta vastaan juttuja.
Sekä kaikki tommoiset adressijutut ei paljoakaan liity mun elämään mutta tämä uusi lakimuutos koe eläinjuttuihin saa mut ihan järkyttävän surulliseks. Mulla on kissa joka juoksentelee vapaana metsässä ja elää kuin kissa. Simo on tosi rakas vaikka nään sitä tosi harvoin, se asustelee mammallani. Simolla ei ole mitään kaulapantaa eikä mitään muuta asiaa josta sen voisi tunnistaa jonkun omistettavaksi. Noh nyt _tämä_
KLIK
Saa mun sisällä kuohuamaan. Siis voi herranjumala?! Mietin justiinsa että miten helvetissä joku sielä jossain joka päättää noi asiat suostuu tommoiseen lakijuttuu. Simon voisi oikeastaan ottaa metästä millon tahansa koe eläimeks koska sillä ei oo mitään kaulapantoja yms. Se fiilis jos se löytyis jostain koe eläinten paikasta, niin oisin todella vihainen....
Joku siis luulisi että Rakas Simo olisi löytöeläin. ei..
vaikka luulen että niitä löytöeläimiä otettaisiin löytäeläinkodista koejuttuihin..

Mä pyydän teitä kaikkia ihania lukijoita kirjoittamaan TÄNNE
adressiin nimenne että toi lakimuutosjuttu hylättäis ihan kokonaan. Toi on ihan hirveetä. 
Ihan sama mikä eläin. Löytö eläinten  ei kuuluis olla koe-eläiminä :s
(kuva Google)

(en ole perehtynyt enenpää koe-eläin asioihin joten en ole 100 varma mistään asiasta. Mua ei voi tuomita tietämättömyydelläni, asiat voi olla pahemmin mutta  asia on oikeesti surullinen. toivottavasti kirjotatte nimenne adressiin)

6 kommenttia:

  1. mun mielestä on hienoa, että ihmiset on eläinten puolella tässä asiassa. eläinhän saa olla puolivuotta yksityisen tai julkisen sektorin löytöeläinkodissa, jos siihen mennessä omistajaa ei ole löytynyt eikä uutta omistajaa, joka eläimen hellään huomaansa ottaisi, se annetaan pois. kenelläkään ei ole varaa elättää niiden ääliöihmisten lemmikkejä, jotka ne luontoon jättävät. lakimuutos on meidän ihmisten toiminnan tulosta, niin raa'alta kuin se kuulostaakin. kesäkissoja yms -lemmikkejä on suomessa aivan liikaa, löytöeläinkotien varat eivät yksinkertaisesti riitä ihmisen jäljistä huolehtimiseen

    VastaaPoista
  2. mistä/ keltä oot dynamiittiä saanu o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojuu mut ookko ny muka lähiaikoina käyny sie o:

      Poista
    2. en :) Noi on miken dynamiiittiä:D

      Poista