11.4.13

Anonyymien parhaimmat part 1

 photo kollaasi1_zpsb0cc01dd.jpg1.Tähän ei voi sanoa mitään, muutakuin että minu fb seinä. ei tarvitse olla kavereissani jos menee mun päivitykset tunteisiin!
2.Huora sanan käyttö taas vähän hakusessa :D
3.ei mitään sanottavaa!
4.kiitos, ei ne kyllä jäätävät ole, kun ovat niin paksutkin.
5.Kävin siis kampaajalla. Joku tykkää kaljuista.
6.Olen bloggaaja sekä läski? mitä eroa. En siis kestä kritiikkiä?! MITÄ
7.mikä on läsli?
8.Sormeni ovat paksut :C se on tosiasia

 photo kollaasi2_zps9a212751.jpg9&10.. Kiitos:)
11.Tätä mä en ymmärrä, liittyy niihin geleikynsiin jotka tein kaverilleni. Selvä juttu!
12.hän siis haukkuu muita sokeiksi.
13. 1.Suklaapirtelö on pahaa 2.ei ollu rahaa mennä heselle 3.oot nolo
14.tää kommentti on oikeesti yks parhaimmistoa! En ois ikinä keksiny laittaa tohon sanan pilkkihaalari?!
15.Kyseessä oli blogikirppis jossa oli kokoja 34-40. Anteeks mitä, hukkuu norsu? Siis niinku MITÄ

 photo kollaasi3_zps106136c9.jpg16. Olin sis tehny FACEBOOKKIIN päivityksen että miksi minulla ei ole imeytymishäiriötä, niin joku nasevasti tuli _rohkeasti_ kertomaan täällä blogin puolla miksei minulla ole imeytymishäiriötä! Säälittävintä tässä on se että tyyppi on oikiasti mun fb kaveri, joka ei uskaltanut tulla sanomaan pokkana nimellänsä. Hävettää.

17. Tämä tässä on kans yks blogin parhaimmistoa, vaikka ei ole mikään haukkuma/dissauskommentti, vaan rohkaiseva ja puolustava (kiitos tätä) oli sana ''liikkuu millin ni hyllyy tunnin'' oli ehkä parhain lause ikinä minkä mä olen kuullut :D ps. säkin olet ihana<3

18. XD anteeks mitä, vastaus tuohon ihanaan kommenttiin joku ilkeä machoano: Mikä maailman parantaja säki luulet olevas? :D

Blogiini on tullut vaikka mitä paskaa, harmikseni en oo saanu kaikkia koskaan talteen koska olen poistanut postauksia, Joskus tais tulla ylilaudasta jotain spämmejä jotka oli ihan creepy,, MUTTA yksi kommentti menee aina yli muiden.. Kommentti jonka vahingossa poistin. mutta _aina_ pysyy mielessäni.

Ostin siis joskus kirpparilta kiilakorot, pistin kuvia tänne yms  niin enismmäinen kommentti oli

          Vitun lehmä ostit mun kengät

.. Hyvää jatkoja vaa kaikille, älkää ottako tunteisiin näitä, en minäkää ottanu :)

48 kommenttia:

  1. hha päivän naurut :D ihmiset osaa olla välillä niiiiin.. ihania :')

    .."vitun lehmä ostit mun kengät" :DDDDDDDDDD nauran

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D tositosi ihania. Ne vaan niin yrittää pahottaa mun mieltä :DD

      Poista
  2. Mietin kans mikä on läsli. :D:D Ja toi "vitun lehmä ostit mun kengät" mitä helvettiä. :D

    Aaaa, ihanaa et mun kommentti oli ihana. c: (anonyymi 17!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee sä julkistit ittes, ihanaa. & kyllä ihana! :)

      Noi kommentit on niin lapsellisia ja niillä ei oo oikeestaan mitään järkeä :D

      Poista
    2. Siks ne kovin hauskoja onki. :'D
      Ja tuottaa järjetöntä myötähäpeää tai ylemmyyskomplekseja, molemmat yhtä hyviä. :D

      Poista
  3. Ei helvetti mitä tekstiä. :D Ei voi muuta sanoo ku nolot anot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :D ihmettelen suuresti miksei oo tullu mitään paskaa vielä niskaan:D

      Poista
  4. Mä en oikeesti ymmärrä, miten joku voi puhua noin törkeesti. Anonyymien pitäis miettii vähän ennen ku alkaa haukkumaan toisia. Muista, että ET TODELLAKAAN OLE LÄSKI ETKÄ RUMA, oot ihan superkaunis! :) Älä välitä anonyymien tyhmistä kommenteista.

    http://keep-dreaming-and-imagine.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hheh , kiitos paljon Emma J, en todellakaan välitä noista kommenteista :) Sen verran hyvä itsetunto ja ne ovat vaan anonyymejä:) Yritin käydä sun tossa blogilinkissä mutta ei toiminu :C

      Poista
    2. Oho, sori väärä linkki :/ oikea on tämä: www.colourful-vision.blogspot.com :)

      Poista
  5. anot on parhaita XDDDD muaki haukuttiin mun blogissa eka läskiks ja si anorektikoks ja mitä muuta kaikkee<3 vitun säälittävää ku ei uskalla OMALLA nimellään tulla.. jos persettä kutittaa joku niin saatanasti ni päin naamaa sanomaan vaa! tarvi netissä dissata:-DD kertoo seki vähä ihmisestä jos tommosen 'suojauksen' takana ihmistä haukkuu eikä omana itsenään uskalla samoja saioita sanoa - noloo!!! mut mun kaveri kerran sano näinkin hyvin että ''Ihmiset näkee, mitä ne haluaa nähdä = muut ihmiset huonompana ko itse on ja itsensä parempana ko oikeesti on .___.'' ja toi on niin totta! mut älä välitä oot upee<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, Mullaki on kato tää niin julkinen ja kerron itsestäni ja tässä näkyy paljon kaikkee niin tietysti ne löytää heti dissattavaa, aina! Sun kaveris on sanonu toosi hyvin :)Kaikki me ihmiset ollaan upeita<3

      Poista
    2. anot löytää aina jotaa dissattavaa! jos joku ihminen ei miellytä minkä ihmeen takia silti mennään niiden luokse ja kyylätään niiden juttuja:-DDD jos mua joku ei kiinnosta - poistan kavereista ja ignooraan koko tyypin! niin se pitäis tehä jos ei kiinnosta:-DD

      Poista
    3. no niinpä :D Aina yritetää tehä jonkun mieli paskaks :D

      Poista
  6. Palauta minun kenkäni saatana

    VastaaPoista
  7. täs maailmas kaikkia haukutaan läskeiks... oon aina ollu aika laiha ja vaikka oon syöny paljon ja hyvin nii en vaan oo sitä tyyppiä että lihoon.(mut sama oli mun molemilla vanhemmilla että nuorena ei tuu mitään kiloi ja sit tulee ku tulee semmose 20 v ja oikein kunnolla xd )olin sillon joskus vuos tai pari sitte alipainonki puolella ja sillon mua jopa haukttiin LÄSKIKS! anteeks mitä? Läskiks, hei oikeesti.en ihmettele että tässä maailmassa on paljon anorektikoita. Et säkään mikään läski ole. todellakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep,aina ne joilla on oikeasti hyvät muodot, niin ihan sama onko haukkuja itse lihava vai laiha, on aina pakko haukkua lihavaksi/läskikski. Jotkut kateellisia ja jotkut vaan jauhaa. Joskus se anoreksia tulee kans omalta taholtaan eli siis itse ajattelee, mut todellaki osasyynä on ne dissaajat. :s

      Poista
    2. "Ps. oh good mihin jamaan oon päästäny itteni.. hyi helvetti...."

      "En tiedä että ootteko huomannu että oon erilainen bloggaaja kun muut. Mä en ole laiha!"

      "Pitäskös oikeesti ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehdä _JOTAIN_ tälle mun massakropalle."

      Tossa on nyt muutama esimerkki mitä sä ite puhut itestäs täällä blogissa, niin mun mielestä on ihan turha sit alkaa valittaa jos muut haukkuu läskiks? Ja joo, tiedän että sun seuraava kommentti tähän ois että "mul ei mee nää vitun ääliöpaskadissaajien läskihaukkumiset TUNTEISIIN", mutta c'mon ihan oikeesti? eiks se nyt siitä lähde että jos sä ite haukut tääl koko ajan ittees nii ei voi odottaa sit muiltakaan mitää "kaunista kielenkäyttöö"?

      Poista
    3. : D kuule armas anonyymi. Tajusin just pari päivää sitten että kun sanon itse itseäni jollain tavalla, noi dissaukset on vähentynyt ihan helvetisti. En ole valittanut tässä postauksessa että MIKS ANONYYMIT DISSAA MUA. Pistin ne tähän ihan vain siksi koska ovat huvittavia, lapsellisia sekä niille on kiva nauraa, Miksi olla jakamatta lukijoilleni/kavereilleni/tuntemattomille tätä ilon määrä?:):):)

      Poista
    4. joo ihan sama ku et näköjää tajuu pointtia.. en sanonutkaa et sä tässä postauksessa oisit mitenkää valittanu, mut ainaki ton uusimman postauksen "läskikommentteja odotellessa" -lauseen ansiosta varmaa saatki niitä läskikommentteja????++ aargh en kestä

      JA PS ota tää anonyyminä kommentointi pois sit jos joka kerta jaksat valittaa että "ei oo pokkaa omalla nimellä tulla sanomaa".. ei varmaa ookkaa jos on mahdollisuus kommentoida anona?

      luulen et jollai tavalla oikei kerjäät vaa näitä läski-kommentteja --> koska sit tulee niitä kommentteja et yhyy voi anniinaaa, et oo mikään läski, älä välitä..

      Poista
    5. lolo meneeks tunteisiin?:D miks ottaisin anonyymien kommentoinnin pois koska täällä on moni joka kommentoi anonyyminä jotain muutaku paskaa :D mitä järkee? ei mun oo pakko julkaista läskikommentteja mut edellee mua ei haittaa ne. & en kerjää mitään helvetin läskikommentteja, ja kyllä! Niitähän odottelenkin koska niitä varmaan tulee mut so what. Miks aina pitää olla joku porsaanreikä mikä ei vittu ymmärrä mitään mistään :D täytyy olla niin saatanan tosikko !

      Poista
    6. oon nii samaa mieltä kanssasi ano ;) mut kato ko on forssast, läski, tyhmä, blondi nii kyllä ite voi haukkuu kaikkii jne ja sit alkaa dissaa meit anoja :D mut piti kans lainailla noit ton sanomisia mutta kiva et linkkasit :DD

      Poista
    7. ja no voi ne hyväkki kommentit varmaa julkasta nimellä mut ainii SITHÄ ET ITE VOIS KEHUU ITTEES ?? ota poisse, ku suo nii vitusti liikuttaa nii saane hyvät ja huonot kommat pistettyy iha nimeelä :) ontoi kyl aikamoista kerjäämistä.. mutt ehkä ihqu mukke tulee amsterdam lippikses suokin lohduttaa ;)

      Poista
    8. Miks ihmees sillä on väliä mistä päin on? Ja en todellakaan tykkä haukkua ketään. On yksi ja ainoo ihminen jota vihaan sekä haukun. Mitä helvettiä xD ja oon siis läski ja blondi niinn saan siks vai haukkua anonyymejä, voi helvetti. Loukkaannuitko nyt? Meneeks vähä tunteisiin tää hauskuus:D NO NÄEMMÄ! Älkää vittu tulko iniseen mulle jos on ongelmia mua kohtaan. En vaan ymmärrä teitä :DD * saan haukkua anonyymejä* lol saatko sä haukkua mua??!?

      Poista
    9. Ja anteeks mitä xD oot likanen! Häpeisit ittees. Kun näemmä tiedät mun elämästä niin paljon:D kauhee stalkkeri hyi

      Poista
    10. ei vittu pikku anniina on oppinu uuden sanan, ihqq !!1 meneeks vähä tunteisii meneeks vähä tunteisii, no sul taitAA mennä.

      Poista
    11. Öh mitä:D voi jeesus, ei mene:D tää on säälittävää

      Poista
    12. Huoh hankkis toiki Anonyymi jo elämän ja kattois peiliin...vittu ku täytyy olla nii kateellinen toiselle, että täytyy oikein haukkuu, jos ei oma elämä suju. Jos on ite niin saatanan hyvä ihminen, nii pitäis päänsä kiinni, tommoset kommentit ei ainakaa tee siitä parempaa ihmistä, ANONYYMI HÄPEISIT VÄHÄN!!! Nii ja tosiaan lopeta toi lapsellinen touhu oikeesti joku roti!

      Poista
  8. Ärsyttää tollaset ! Saaks ne jotai mielihyvää tai apuu omii ongelmiinsa toiste haukkumisest vai miks vitus ne tekee sitä ?:D En keksi mitää loogist selitystxd ja jos ei tykkää ni ei sit vaa lue sun blogii:D Tokihan niil on kiva nauraa ku ne on nii noloixd Sitäpaitsi mun mielest oot ihan älyttömän kaunis ja en mä ainakaa oo huomannu mitää läskei sun kuvis !(: Ja sul on tosi ihana blogiki !<3 Tähä loppuu viel, oon sitämieltä et jos ei oo mitää järkevää sanottavaa ni voi pitää turpansa kiinni !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ja joillain on näemmä niin paljon ongelmia mua kohtaan :D

      Poista
  9. Läski tai ei mitä välii sillä on ? Ihminen se vittu kuitenki on. On se kyllä kovaa puuhaa tulla haukkuu ilman nimee täällä (Y)Vaihka en oo ees anniinan kaveri , niiin vittu on silläki tunteet vaihka sitä ei varmaa kiinnostaiska teiti kommentit missä haukutte sitä.
    Anniina sulla on ihana blogi ! Älä anna tollasten säälittävien paskojen vetää sun mieltä alas noilla järjettömillä kommenteilla ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhah kiitos kommentistas:) ei ne vedä mun mieltä mitenkään :)

      Poista
  10. aghhHhHaaahhahaaaa :D:DDDD ei vitttu kuin kakaroita ihmiset osaaa olla! Ei kannata välittää!! Olit si kuin laiha tai lihava niin aina joku on haukkumassa jostain! anna tollasten olla vaaan, yllyyntyy pian lisää vaaa ://

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, mut niitä ei oo tullu enää :D ihme

      Poista
  11. Hahahahahahahah ! ei vittu kuin naurettavaa, musta on niin typerää että ihmiset ei voi sanoo niinku mitään omalla nimellä. Mut anniina älä huoli multakin kysyttiin yks päivä että onko mulla kehitysvamma :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ja mitä vittua:D kuka sua sano kehariks?:D

      Poista
  12. Mitäs vittua ihmiset taas. Eksyin tänne blogiis toisen blogin kautta ja voi että ihmiset osaa taas olla niin ihmisiä *facepalm*. Näytät kivalta ja oot söpö tuitui :3

    VastaaPoista
  13. Sain päivän naurut. Kannattaa ottaa selville ketä noin idioottimaisia lapsellisia ja noloja kommentteja laittaa. Mikään ei oikeuta kenenkä ruveta haukkumaan sua. Todennäkösesti noiden kommenttien takana on joku elämäänsä eksyny 15v joka on v1tun kova muija ku vähä haukkuu toista läskiks. Ei hyvänen aika.. varmaan on äiti ja iskä ylpeitä lapsestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! joskus ne voi kyllä olla vanhempiakin mutta harva, koska oikeesti moni on sen verran kypsyny henkisesti ettei viitsi edes sano mitään :D

      Poista
  14. AHHAHAHHHAHAHAhAH En oikeesti kestä XD ihmiset on noloja!!!

    VastaaPoista