10.2.13

I just wanna feel this moment

kikkeluuuuu collaaaasi muerr REIDET kulli reidet part2 hohtokynnetjaviiksi aivan upeata viikkoa takana.  Mun rakas vaalensininen joponi varastettiin tänään. JA kuka on niin hemmetin tyhmä että varastaa lukossa olevan pyörän? älyhoi! No  isi oli tulossa siis hakemaan mun tavaroita Mickeltä kun isi käänsi autoaan ja kyseli sitten multa että missäs on pyörä? Tultiin 11 aikaan leffasta ja me pistettiin se lukkoon. Olin ihan hämilläni. Noh isi lähti etsimään pyörää. Mä pistin sitten ilmotusta fb ja onneks pistin! Mulle tuli viestiä että joku jopo oli ihan sen talon lähellä olevan talon pihalla. (se talo on iha pimmee minkä pihalta haittiin pyörä) Oli tosi tuuria että löydettiin. Olin ihan rikkipoikki kun en ollut syöny mitään ja lähdin käppäileen keskustaan.  Oisin niin löyny sitä jäbää/muijaa kaulimella päähän ja huutanu että eikö  aivot toimi! Lukko oli sit edelleen lukossa ja oli hienosti kiertyny pinnojen väliin. Että joku osaa olla tyhmä.

Tälläviikolla oon myös kerennyt värjään tukkaani  vaaleeks. Nyt karmea juurikasvu on tipotiessään, ja mun hiukset on ihan saman väriset kuin pidennykset. Enää pieni fiksaus kampaajalla niin sit perfect.
Tilasin Ebaystakin vähän sälää, esimerkkiä viiksikuoresta! 
Ajattelin kans teittiä ihania anonyymejä mun varvaskuvillani! <3 lovelove reisianot.
Löysin netisä bieberin peppukuvan ahjag
Ja tein tosa yks päivä itelleni rakennekynnet jossa käytin pinkkiä kynsilakkaa! 
ja kivaltahan ne uunissa näytti. nyt ne on ihan ilmaantuneet sivuista ja viilaukset ois paikallaan
 Mulla ois muute ongelma noitten punaisten kenkien kanssa, miten saan ne mustaks!?

MUISTAKAA LINKATA NIITÄ BLOGEJA!

24 kommenttia:

  1. Harvemmin varkaat kai löytää lukkimattomia pyöriä, että hei, ainahan ne yleensä on lukossa kun pöllitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SIIS mun jopo oli oikeesti oikeesti lukossa.

      Poista
  2. Munki lukossa ollu jopo pöllittin pari-kolme vuotta takaperin, ne on vissiin aika haluttua tavaraa:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu niistä saa hyvät rahat :D löytyks sun pyörää koskaan?

      Poista
    2. multa kans joskus pari vuotta sitte! joskus kesäyönä ku nukuin ikkuna auki nii kuulin jotain askeleita pihalta ja sit näin vaa jonku pyöräilevän kauheeta vauhtia pois huppu päässä :-D nyyh

      Poista
    3. multa kans jotain 2 vuotta sitte! se ei tosin ollu lukossa.. joskus kesäyönä ku nukuin ikkuna auki niin kuulin askeleita pihalta ja sit huomasin vaa jonku pyöräilevän kauheeta vauhtia pois pihalta huppu päässä :-D nyyh

      Poista
    4. hui! Pelottavaa :D onks löytyny?

      Poista
    5. nouup.. oho toi mun toinen teksti tuli sittenki XD

      Poista
    6. XD mää voin poistaa ton toisen :D

      Poista
  3. Saat noi punaset kengät mustaks kangasvärillä maalaamalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. cool, mää tuun käymää sikes hakee kangasvärii

      Poista
  4. Osta kangas väriä mitä käytetää pesukoneesnyleensä mut värjäätki käsin =) uskosin et onnistuu =) onneks se pyörä löytys =) miten toppi? Istuuko? =)=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisin kokeilla totakin mutta noissa on vähän korkoo :D ja onneks löyty ja mulla on tää paita päällä juur nytki! Tää oli just semmote ku aattelin, sopivan löllö ;D

      Poista
    2. Hyvä hyvä =) nii silleebet lavuaaris värjäis =)

      Poista
  5. Noi kengät on kivat! Mut sen verran sanon, että jos värjäät ne mustaks, niin et saa niitä mustaks - ainakaan ekalla värjäyksellä, ja ite en värjäis useempaa kertaa ettei mee paskaks koko tuote. Noi on niin kirkuvan punaiset, että niistä tulee enemmänki tummanpunaiset.

    Ite ku värjäsin niit mun oliivinivhreit haaremihousui, nii niistäki tuli iha tummavihreet eikä mustat :( Tosin, tykkään niist sellasina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei se mitään, onhan tummantummanpunanen kiva väri ;D

      Poista
  6. mist saat kaikki rahat et voit ostella kaikee turhanpäivästä aina!? et kuitekaa töissä näyttäs käyvän? äiti ja iskä maksaa vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä vaatteet ei oo turhanpäivästä. Saan joka kuukausi kuukausirahan. Koska olen ala-ikäinen niin vanhemmat antaa mulle sen rahan. Mutta joskus saan isovanhemmilta ja nyt on rahaa tullut mun myymistä vaatteistani.

      Poista
    2. Mulla menee myös ruokaan rahaa, joten en myöskään usko että ruoka on turhanpäiväistä.

      Poista
  7. on, läslit vaa syö niiku jaloist näkee xd

    VastaaPoista
  8. Toi lorkun hiusväri on ihan sairaan hyvä ... Mun periaatteita vastaan on kotona värjääminen mut jos mäkin satun värjään ni tota käytän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hiiii , toi on kyl ihana väristä :) ja ei ammonniakkia!

      Poista