13.2.13

I don't think you know, know I'm checking you so hot, so hot Wonder if he knows, he's on my radar

b1 b2 b3 b4

     NEW
     Shoes  From Tori.fi   Jeffrey Campbell Hong  50e
     Gina Tricot top From  Facebook second hand group


    Selailin tossa pari viikkoa tori.fii:tä ja siellä löyty oikeesti aika paljon kaikkee siistiä! Ja kun noi kengät näin niin olin ihan rakastunu! Pistin myyjälle heti viestiä ja sovittii postitukset yms. Tampereelta lähtösin olevat aidot Jeffrey Campbellit kotiutu mulle eilen! Sain seuranta koodinkin mukana ja mulla näytti pari päivää sitten että kengät olis menny Lahteen!? Myyjä sit soitti postiin ja oli tullut kumminkin sitten Forssaan. Näissä on *korkoa 4.5cm Eli on tosiaanki aika paksupohjaset. Sopii hyvin mun talvitakin kanssa. Noi on tosi hyvät kävellä. Ensin toki ennakkoluulojen ja kuvan peruusteella ajattelin että Ei helvetti, en mää noilla osaa kävellä mutta niillä pystyy käveleen iha järkky hyvin! + noi on vielä järkky Upeet! Postimaksu oli 7€

Paidan ostin eräältä kaveriltani, ja Joo paita on koko XL. Peittää hyvin peppuskan,  on mulle siis iso mutta halusin ison ja löllön paidan. Tota ajattelin käyttää kesällä  sitku on kuuma!


     Jotkut tykkää, jotkut ei! Mä tykkään! Entäs te?

7 kommenttia:

  1. Mun mielest noi kengät on just kivat :)! Ei ainakaan iha jokasel vastaantuleval oo samanlaisii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on ja thank good noita ei joo näy muilla :D _VIELÄ_

      Poista
  2. Uuuu.... Nice shoes <3

    VastaaPoista
  3. älä ainakaa paitaapisyä päälle, en taho nähä makkaroitas xd osta vittu pilkkihaalari jossa vetskari saa vedettyy naama yli ! maailma kiittää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vai että maailma kiittää ;D okei kiitoksia paljon XD

      Poista
    2. nii samaa mieltä anonyymin kaa

      Poista