30.1.13

My little story of my hair and life...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1112131415161718
    Mun oli aivan pakko tehdä jonkinlainen postaus ja päätin näyttää teille vuosien hiustyylit. Mulla oli toi peruskoulu ihan liian sekavaa aikaa. Katselen oikiasti aika masentuneesti *miks oon ollu noin ruma lapsi?*
 Vihaan ylikaiken kiharaa, ja näissä kuvissa se tulee ilmi. Mulla oli myös tuommoinen *gootti* aika jolloin tykkäsin kaikesta tommoisesta. Noh, en häpee mun menneisyyttä, siltä miltä oon näyttäny. Paitsi ehkä toi pinkki heh. Vuosiluvuilta 2007 vuodesta aloitin kai värjäämään hiuksia. Mun eka värjäys oli raidat! Kuvaa ei valitettavasti ole. Mutta muistan sen päivän ikuisesti. Oli niin tuska kuuma ja söin banaania kampaajalla. 

 Mun hiusten väri on vaihtunut luumusta pinkkiin, vaaleesta ruskeesee, jopa mustaa mullakin on joskus ollut! Olen oikeasti ihan blondi. Mutta mitä enemmän vartuin, sitä enemmän hiukset alkoivat tummenemaan. Tällähetkellä mulla on järkyttävä juurikasvu joka näkyy. Mulla on maantienharmaanvaaleethiukset. 

 Hiuksia leikeltiin polkasta puololkapäähän. Ohennettu/kerrostettu! Mulla on/oli ihan järkyttävän paksut hiukset nuorena. 6 luokalla mun hiukset tais olla paksuimmillaan, enkö ollut näemmä kuullut sanaa suoristusrauta, hiusvärit loi mulle hirveät luonnonkiharat, pienenpänä mulla oli ihan suorat hiukset! 

Seiskalla päätin muuttaa tyyliäni vähän taviksemmaks koska.. hmm, kyllästyin vaatteisiin ja pakko myöntää että sitä paskanjauhamisen määrää! Olin hei vielä aika pieni ja mulle tultiin galleriassa vittuilemaan mun tyylistä. Kokeilin mustaa huulipunaa (joka oli kyl hirveetä :'D)  ja  muistan hyvin vieläkin ketä kaikki mulle vittuili! Myös kutosella meillä oli supermega hieno bändi ja lauloin sillon! Mun sisko opetti meitä mutta sitten lopetettiin koko homma. Onneks! Kaikki haukku mua paskaks laulajaks. Noh sillon en ollut kehittynyt yhtään. 

 Mulla alko kutosella kaikki murrosiän asiat. Mua alko pojat kiinnostamaan ja muistan kun yritin katsella kaikkia vaatteita tyyliin,, jou vähän pojat tykkää musta! Noei! Meitinluokkalaisilla oli pieni kilpailuki kellä oli isoimmat tissit! :'D Seiskalle mennessä mulla oli normaalit hiukset. Myöhemmin seiskalla aloin värjäämään hiuksia vaaleemmaks ja kesälomalla värjäsin _ihan_ blondiks! Huhheijjaa mikä väri! Väri muuttui myöhemmin keltaiseksi ja  pari päivää ennen holjia, värjäsin mustaaa hiuksiin. Niillä pärjäsin kaauan. Kouluaikoina värjäsin  ruskeeta ja kampaaja leikkas mun etuhiukset ihan vauvakokoon! Mä muistan kun Laura ja Janina kiusas mua ihan hirveesti mun hiuksista!! Onneks ne kasvo pian. Mulla oli sit semmote kesä kans jolloin väräilin ruskeeks, jolloin blondiks. Blondit tarttu ihmeen hyvin :o 

Enne riparia värjäsin etuhiukset pois sekä ruskean blondiks. Rippikuvissa mulla oli blondit. 

 Riparin jälkeen masennuin hirveästi enkä oikeastaan tehnyt paljoa mitään hiuksille. Mulla oli semmoset pari kuukautta paskaa elämä kun nimeltämainitsemattomat ihmiset sekä minä tehtiin mulle maailman pahin ihmissuhdesotku, oh Good en ikinä haluu enää fiiliksiä kun itkin välitunneilla yksin.. Olihan se hieman outoo menettää yhtäkkiä 3 parasta ystävää. apua tulee niin huono fiilis ajatella niitä aikoja. 

Mulla alko meneen taas kaikki hyvin kun ystävystyin yhteen mun tärkeimmist ihmisist kuuluvaan ihmiseen. Jassuun. Jassu nosti mut jaloilleen ja se ei IKINÄ feidannu mua! Mulla alko tuleen taas paljon kavereita ja kaikki oli taas kivaa!

 Sitten tuli tää keskijakaushulluus! JA punaset etuhiukset!! Ihan villinä värjättiin Roosankaa mun hiukset!
 Otin ne poies ja värjäsin blondiks ja laitoin Micro loopit. Mulla oli mickro loopit 2012 tammikuuhun asti. 
 Sitten mä tutustuin Mickeen ja meitin juttu alko.  Otin loopit poies ja annoin taas hiusten olla blondina ja värjäilin aina välillä vaaleeks. Nykyään mun hiukset on olkapäihin asti, sekä mulla on pidennykset.
  Hankintalistalla olisi suoristuskäsittely, leikkaus sekä värjäys! 

Toivottavasti piditte postauksesta, musta oli ihanaa kirjoittaa pitkä pitkä teksti mun pienestä elämästä. 
Mulla on tällähetkellä asiat mitä parhaimmin! oon tosi onnellinen ja mulla on ihana elämä. Mulla on blogi, kavereita,musiikki, tyyli,koulu, kaikki. Oon onnekas ihminen
Mulla on mitä parhaimmat vanhemmat. Oon vaikeuksien kautta päässy onnekkaaks ihmiseks.

Pakko vielä myöntää. Tää teini-ikä,  amis, uudet ystävät, aikuistuminen on jännää sekä pelottavaa. Oli ihana olla pieni seiskaluokkalainen (pelkäsin sillon et joku haukkuu mua possuks) Ja nyt oon 16. tää on outoo. mutta ihanaa että on vastuuta paljon.  
  
Kiitoksia vielä paljon rakkaille lukijoille, On ihanaa katteltavaa kun jotkut tulee kommentoimaan positiivisa asioita. Ne rakentavatkin on hyviä. Antakaaa tulla lisää vaan :)

26 kommenttia:

  1. tykkään tästä postauksesta ihan hirrrrrveesti ! uskallat avoimesti kertoo millasia vaiheita sulla on ollu. mun mielestä sulle sopii tosi hyvin tollaset vaaleenruskeetki hiukset, oisko vielä joskus ? :)

    "en ikinä haluu enää fiiliksiä kun itkin välitunneilla yksin.." ou.. :( onneks sulla on nyt ilmeisesti kaikki aika hyvin !:)

    tsemppii jatkolle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) tää postaus oli ihan täynnä fiilistä! Mulla on joo niin hyvin! Kiitoksia tsempeistä ja samoin sullekkin tsemppejä paljonpaljon kaikkeen siistiin!

      Poista
  2. Sulle sopii ihan hirveen hyvin ruskeet hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kans samaa mieltä :) mutta ihan livenä voin näyttää hieman kuolleelta koska oon vaaleaihoinen (tositositosi) :D voisin joskus kokeilla tummaa (joskus) :D

      Poista
  3. Oho ootpa muuttunu paljon :D vooi sua melkei itku tulee ku lukee noita juttuja et oot itkeny yksin jossain välkillä :( onneks sulla on nyt kavereita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mun vuoks tarvi kyyneleitä tirauttaa! :DD Oon tosiaan muuttunu joo _paljon_

      Poista
  4. Ihanaa kun uskallat sanoo et kuinka sua haukuttiin yms., mä en pysty sanoo sitä kunnolla ees tärkeimmille henkilöille mun elmässä. Uskon et oot tosi hyvä roolimalli nuoremmille! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä se varmaankin joskus sieltä putkahtaa! kiitoksia paljjjon:)

      Poista
  5. voi mikä emoernu :---DD !! älä huoli olin ihan samanlainen xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD miks tosi moni media assari on ollu/on emo /tyyline/ernu:D:D:

      Poista
  6. wow tosi siistii et oot uskaltanu olla noin erilainen ku muut & et kerrot noist jutuist tääl blogissas :)& sun blogi on iha sairaan kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Oli joo vähän hassua kirjottaa tänne koska tää on niin julkinen.. ja asiat on niin.. no ne vaan on :D

      Poista
  7. Jotenkin oon aina ajatellu sut ärsyttävänä ja muutenkin inhottavana ihmisenä. Ei siis tunneta mutta Forssassa asun ja täällä kaikki jutut liikkuu, kuten tiedät. Tollanen käsitys tuli susta, yläasteella vaikka olin eri koulussa, ja tähän päivään asti oon ajatellu susta vaan kaikkea huonoa. Tää postaus kuitenkin jotenki muutti kaiken. Mulle tuli susta _PAALJON_ positiivisempi fiilis! Ja muistin minkä takia en oo susta pitänyt, sekä tajusin et sähän et oo sellanen enään :) Tai mistä mä sen tiedän millainen oot, mutta nyt jos tulis tilaisuus tutustua niin varmasti tutustuisin, vielä eilen en olis :D (Onneks en oo yhtään ennakkoluuloinen...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kuule, Pakko myöntää että olen ollut ihan hirveen ärsyttävä! Mun klinikkaopettaja kerto mulle että joku mun rinnakkaisluokkalainen oli sanonut musta kasiluokan alussa että oon hirveen ärsyttävä ja semmote katson nenänvarttapitkin, johtu varmasti siitä koska olin meitin porukankans vähän suosittua (kai) ja sittenku multa lähti kaikki kaverit muutuin ihan hirveesti. Niin se tyyppi oli sanonut sitten myöhemmin että oon muuttunu ihan hirveesti, mukavammaks yms. Nykyään en halua enää olla semmote ärsyttävä ihminen. Joillekkin varmaan oon vieläkin, mutta ei kaikkia voi miellyttää. Ja nämä huhut. VOi kyllä niistäkin on ollut harmia mutta loppujenlopuks oon aika pelle tyyppi (hyvällä tavalla) Olis kans kiva tutustua uusiin ihmisiin ,joten jos kiinnostaa joskus niin pistä rohkeesti mulle viestiä facessa tai missä tahansa haluut :)

      ps. kaikki on vähän ennakkoluulosia (jopa minäkin)

      Poista
  8. Oon niin kade tosta kuvasta jossa sulla on otsatukka jossa on tumma raita ja musta paita. Sika ihana kuva susta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhii :D noi oli kyl ihan sairaan kivat hiukset!! ihanan suoratki <3

      Poista
  9. Oh god.. Miks mun piti edes eksyä tälläiselle sivustolle? Tuli vaan paha mieli, kun luin pari postausta ja voisin vaikka ampua itseni, kun tälläsiä ihmisiä oikeesti on olemassa.

    Ei mulla siis mitään henkilökohtaista ole sua vastaan, mutta kun luin näitä sulle tulleita kommentteja ja sun vastauksia osaan, niin ihmettelen miten pärjäät tolla alalla? Viestinnässähän kuuluu ottaa vastaan kritiikkiä ASIALLISESTI, eikö vain? Ei aina voi olettaa saavansa positiivista palautetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öööh, oonko sanonut että en kestä ottaa niitä? :D justiinsa joo. Ja noihan ylläolevat kommentit on positiivisia? miten ne liittyy mun opiskelualaan? Siis selvennätkö vähäisen, mä en oikee ymmärrä?

      Poista
    2. sekä en ymmärrä sitä että miksi voisit ampua ittes kun on tälläisia ihmisiä olemassa? Ketä tarkoitat? mua vai anonyymejä?

      Poista
  10. Mä muistan ku kirjotit joskus kolmosella mun ystävänpäiväkirjaan ja siel on joku ihan sika söpö kuva susta! Ja nyt ku vaan tietäisin missä se on XD Mut mulla oli jostain syystä menny ohi toi sun kiusaaminen ja tajusin just pikkasen samastuvani suhun (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. : D mä en muista yhtään tommosta että oon kirjottanu sinne :D hääh kiusataanko sua koulussa? :/

      Poista
  11. Liityin lukijaks, kiva blogi :)


    Käytkös katsastamassa? :) ----> http://its-just-my-lifee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia liittymisestä :) Menen tsekkailemaan!

      Poista
  12. On eri asia olla kiusattu kuin se että ihmiset kohtelee sua niinkuin sä oot kohdellut niitä.

    VastaaPoista