29.1.13

I'm a barbie girl, in the barbie world Life in plastic, it's fantastic!

anniinabarbihhhhhh b1 b2 b3 b4 raitaaa

  Olen koko päivän fiilistelly Barbie Girl musaa ja muokkaillu photarilla kuvia. Aivan sairaan kivoja kuvia tullu! Ensimmäinen kuva on se *koulujuttu* Joka tulee Amiksen kirjastoon julisteeks. Kuumottelee noi silmät koska niistä huomaa että ne on photoshopattu ihan kokonaan.. No ei voi mittään! 
  Muissa kuvissa esiintyy Johnny Depp (Cry Baby ja Dark Shadows) Ja Sakke oli joku A ClockworkOrange leffasta se pääjehu! Itse en kyseistä leffasta tiedä oikeestaan mitään muutakuin nähny trailerin. Mitäs mieltä ootte? :)

Jasmina on muokannut itse oman kuvansa( ton missä on paljon verta hui!) & mää olen loput muokannu :)


7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Ihanan luonnollinen ja aito hymy :)

      Poista
  2. Millä hiusvärillä värjäät hiukses on just sen väriset ku mäki haluisin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiusten väriä on muokattu photoshopilla, mun omat hiukset ei oo ton väriset, mut omat oon värjänny loreal preferencellä viimeks!

      Poista
  3. Oot tosi paljon nätimpi ilman lävistyksiä! En tiedä ootko muokannu ne pois mutta suosittelen ottaan ne pois koska sun aidot kasvonpiirteet tulee tälleen paljon paremmin esille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui en oo yhtää tullu aatelleeks tota! Oon joo muokannu sen poies! En viitti ottaa poies koska jää hirvee jälki huuleen ja mulla on jo yks jälki huules :D

      Poista