2.1.13

Bring the action

b1 b2 b3 b4

  Jouluaattona tilasin hairtradelta<klik hiuspidennykset. 22 tuumaset eli noin 60-63cm pituset vaaleet
  klipsipidennykset, sekä violettiglitterisen  Tangle Teezer<klik
  Ostin joululahjaksi fannylle tämmöisen kapistuksen ja oli kyl itellenikin hankittava, moni suositteli ja mulla on
  tosi paksut hiukset, ja mun hiuksista lähti takut minuutissa! Ei tarvinnu huutaa kivusta kun harja meni sileästi
  hiuksista! SUOSITTELEN
 
  Pidennyksistä lisää myöhemmin sitten kun oon päässy käymään kampaajalla ohentamassa koska mun oma
  tukka on niin huonossa kunnossa, pitäs värjätä vielä sekä leikata kakshaaraset poies ja ohentaa, muuten
  pidennykset on liian ohkaset mulla :c

15 kommenttia:

  1. Noi pidennykset ei sitte kauaa aikaa kestä, meinaan itellä oli noi samat vuos sitte Hairtradelta :) Hyvänä pysyy vaan muutaman kuukauden! Oisin suositellu ite mielummin Rapunzelin clipsei!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin arvasin että sää tuut sannoo jotai ::D:D:: mut joo no en tiiä, mun kaveril on ollu usein hairtradelt ja se on tykänny toosi paljo.

      Poista
    2. Ööh, eiks tää blogi oo sitä varten, että kommentoidaan?

      Poista
    3. XD luuletko että pidän blogia siks että siihen Kommentoidaan XD voi nolous..

      Poista
    4. tuuli mee imee robinia

      Poista
    5. Niin no yleensä bloggaajat arvostaa sitä, että postauksia kommentoidaan...

      Poista
    6. Taisit vaihtaa vähä puheenaihetta? Et en kuule pidä blogia ihan vaan siks että siihen voi kommentoida? Huoh

      Poista
  2. No eihän sitä tiiä millaset pidennykset on ennen ku kokeilee (:

    VastaaPoista
  3. mun pitäis kans saada aikaseks tilattua tuolta sinettipidennykset ja kokeilla minkälaiset ne on että kannattaaks sieltä alkaa tilaan niitä ku ne oli sielä aika halpoja ku vertaa vaikka just Rapunzelii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaanki on halvempaa ku rapunzelilla ja on jopa piteempää hiusta ku rapunzeli 60cm, mut nää on tosi ohkaset! Joudun meneen ohentaan tukkaa koska nää on niin ohkaset :D

      Poista
  4. Osta toiset pidennykset lisäks. Esim Ebaysta saa aika halvalla. Ite maksoin 50cm pidennyksistä 25e eikä tullu postikuluja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En luota noihi ebayn pidennyksiin koska ne voi näyttää oudolle :)

      Poista
  5. ku peset ne niin ne paksunee jonkin verran :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh olin unohtanu tonki! Hyvä ku kerroit :)

      Poista