15.12.12

Lumene, Orange Shit

b1 b2 b3 b4 b5
   
    Ostin tässä pari viikkoo sitten Tarjoustalosta alennuksella olevan Lumenen kuultomeikkivoiteen noin
    3eurolla. 4 persikkatee oli ainoo vaalein väri ja kaupassa se näytti ihan oikealta väriltä mulle. Oon siis tosi
    vaalea ihoinen ja mulla on yleensä tosi vaalee meikkivoide. No pistin koulu aamuna tätä kiireellä sivel-
    timellä ja kappas.. täähän jätti hirveet jäljet..

    No hyvät ihmiset, tässä näette mun toisen kokeilun. Levitin meikkivoiteen meikkivoidesiveltimellä sekä
    sienellä. viimeisessä kuvassa näette puoliksi meikkivoiteellisen pärstän.
   
    1.Väri oli liian tumma mulla
    2.Ei levity edes meikkivoidesiveltimellä!
    3.Jättti hirveät jäljet jotka piti korjata sienellä, sieni pyyhki liian paljon jonka takia ihosta tuli oranssin
      laikukas.
    4.Mulla on ennestään jo perus hyvä iho mutta kaikki huokoset yms tuli  ihan liian näkyviin ja iho näytti
       likaiselta, ja tuntuki!

     Onko kellään kokemuksia tästä meikkivoiteesta.  En suosittele kellekkään!

    ps. eiks kuultomeikkivoiteen pitäs vähän kuultaa?
     kuvia ei ole muokattu muuten kuin lisätty väriä.

20 kommenttia:

  1. ostin ton saman eikä toimi mullakaaa :D kiva oli yks aamu meikata kouluun kiireellä ja huomata et naama on ihan läikykäs, ja eiku naamapesulle ja meikki uusiks...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonni! mulla sit on kiva ki pistin vielä luomiväriä ja piti si ottaa vaa hirveesti poies ja si laittaa pelkkää puuteria :D

      Poista
  2. Kiva blogi sulla, liityin :)
    Voisitko käydä tsiigaas munki blogin
    http://phaletheman.blogspot.fi/
    & liittyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun liityit!:) käyn tsekkaileen!!!

      Poista
  3. mmm, multa löytyy kans toi sama meikkivoide enkä todellakaan ollu itekkään tyytyväinen tohon sitä kokeiltuani :D kokeilin sekoittaa tota meikkivoidetta ihan normaaliin meikkivoiteeseen poskien alueelle, ja näin tulos oli musta huomattavasti miellyttävämpi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noni, vois kokeil sekottaa tota kosteusvoiteesee nii vois kai levitäkki:D

      Poista
  4. Kiva blogi, ja mullakin oli tota meikkivoidetta.. EN TODELLAKAAN ollu tyytyväinen siihen.. eikä sillä mitää tehny! :-D

    http://sonjassdiary.blogspot.fi/

    p.s mulla on muuten menossa pikkunen arvonta blogissani ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täyttä paskaa oli! ja uu, meenpäs tsekkailemaan!

      Poista
  5. sulle on haaste mun blogissa http://disturbedeye.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos haasteesta, mulla on tulossa tämmöite piakkoin:)

    VastaaPoista
  7. joo ostin kans ite tota meikkivoidetta joskus ja munki naamasta tuli iha tommone laikukas :--o

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Mullakin on tota tosin ite oon ollu alkusähläyksen jälkeen ihan tyytyväinen. Noi sävyt on tosi tummia, itellä on se honey beige, oisko kakkossävy, ja mun iho näyttäs aika saman sävyseltä, ku sun. Mulla oli ihan ekoilla kerroilla vaikeuksia levittää tota ja kirosinkin koko tuubin alimpaan helvettiin, mut parin kerran jälkeen sitä oppii levittämään tarpeeks nopeesti, ei kuivu laikukkaaks. Sulla laikkuihin toki saattaa vaikuttaa vielä enemmän voiteen väärä sävy.. :D Mut ite oon ostanu toistamiseen, toimii semmosena arkikamana, kun vähän ohuempi tuote. Paljonhan toi ei mitään peitä, enemmän semmonen sävyttävän päivävoiteen tyyppinen ratkasu.

    http://suck-my-success.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa että joillekkin tää sopii! todellakin on tummaa ja oon kokeillu tätä kosteusvoiteen kanssa niin lähtee kyllä laikut ja sopeutuu mun ihon väriin mutta ei peitä kunnolla.

      Poista