27.12.12

Joululahjoja

b1 b2 b3 b4 b5 b6 b7

 Tässä on mun vähäiset joululahjani. Kaikkia en jaksanu kuvata, sain rahaaa mukin sukkia legginssit yms.
     
     Eräästä paketista löyty Polaroid Spirit 600cl  ja pari filmiä.
     Joulusuklaasta  puhumattakaan..
     Karvapipo tuli kans paketista, söpön värinen!
     Sain mun isoveljeltä ihanan korurasian joka on toosi iso ja (kallis) varmaankin?
     Mukana siinä tuli pieni matkalaukku koruille,, melkein täytty koko korurasia, aivan ihana!
    Siskolta sain  2 kukkaistarjotinta, IHANA koska kukkakuosi
    Äitee osti fiksuna pilkkiarkun mun kynsilakoille.. :D Heh

    Ensviikolla postista saapuu kaikkee siistiä mulle, aattelin ostaa itelleni vielä joululahjoja jota en saanut..
    Tännään kävin hakeen uuden objektiivin ;)  Paketeista sitten lähempänä postauksia !

  Mitäs pidättei mun lahjoista ?

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. tänks! tykkään itekki tooosi paljon :)

      Poista
  2. Oiiii, tosi kiva ja käytännöllinen korurasia (:
    ja kui söpö pipo ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosiaanki käytännöllinen :) Pipo on ihanan lämmin<3

      Poista
  3. Jaa sun "vähäiset" joululahjat?? Etkä saanu kaikkee mitä toivoit?? Kaikki ei saa jouluna yhtäkään pakettia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiiin? ei se mua haittaa että ne oli vähäset :D ja joo en saanu kaikkee mitä toivoin eikä se mua haittaa koska ostan ne itte?:D:D Ja kyllä mä sen tiiän että kaikki ei saa jouluna paketteja,mikäs on ongelmas? :D

      Poista