10.9.12

Diy: Pitsitaskut

b2
b3
b4
b5
Hola people! Mulla oli  aikaa tänään Mikellä tehdä se mitä aikoja sitten piti tehdä! Löysin siis tuon paidan Mammani vintista ja ajateltiin tuunata sitä. Kloriitilla valkaistiin alareunat mutta ei tehonnu! Loppujenlopuks käsissä on järkyttävät reiät mutta mua ne ei haittaa. Lisään niihin sitten pitsipalat ! Tossa näkyy myös mun huominen päivän asuni! 

Mun bloggeri kusee ihan sairaasti?! näyttää että oon kirjautunu toisessa paikassa. Heti ku latasin Photofiltren( vai mikä onka!?) niin mun alko kone sekoilee. Aina  kun yritin kopioida niin tuli kaks eri mainosta, poistin kyseisen ohjelman, mainokset lähti mutta bloggeri kyselee ihan koko ajan että Olet kiurjautunut toisessa sijainnissa. Haluatko kirjautua uudelleen. ? no yks pv kirjauduin uudestaan ja sit en enää päässyt bloggeriini? Onko kellään muilla samoja ongelmia

Latasin photofiltren täältä !

Ainii enkä voi laittaa esikatselua päälle. vittu mikä päivä!

14 kommenttia:

  1. vaihda salsana saattaaa vähän helpottaa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis hää en usko et kukaan tietää mun salasanaa :D

      Poista
  2. ookko jättäny omalle tai miken koneelle blogis auki ettet oo kirjautunu ulos ? :D

    VastaaPoista
  3. Koska teet lävistys postauksen? Oon kattonu sun blogii varmaa 10000000 kertaa päiväs eikä näy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaa täs on ollu niin kiireitä että yritän tällä viikolla!=)

      Poista
  4. Mitkä noi kengät on? :ooo tosi söpöt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa, oon unohtanu ne näyttää täälä blogin puolla! Ostin ne 3 eurolla kirpparilta. Jotkut seppälän ''nahkatennarit'' :)

      Poista
    2. oi, en tiennyt että seppälästä saa noin hienoj kenkuleita :3

      Poista
    3. on joskus saanu!:) en usko että enää myydään!

      Poista
    4. No sääli :dd itse oon kyllästynyt kanvastennari muotiin :/

      Poista
    5. Kyllä niitä varmaan (kirppareilta) yms yms löytyy :-)

      Poista