15.9.12

Diy: Cross

b1
b2
b3
b4
b5
b6
b7
b8
b9

1.Tarvitset leivinpaperia, sakset, lyijykynän,mustaa lankaa ja neulan.

2. Otin ristin muodon Gina Tricotin paidasta! (Voi myös lataa netistä tai piirtää) Piirrä leivinpaperilla ristin muodot.

3.Leikkaa saksilla muoto.

4.Laita leivinpaperimuoto kankaaseen nuppineuloilla kiinni ja leikkaa kankaaseen ristinmuoto.

5.Ota leivinpaperi pois ja kiinnitä kangas haluamaasi paitaan. (itse käytin mustaa pitkähihaista paitaa)

6.Ompele käsin tai ompelukoneella. Ite kun en omista ompelukonetta ompelin käsin!

Koska itelläni on todettu käsien ja silmien liike huonoks en oo mikään huippu näissä ompelujutuissa. Mulla oli kässä 7. Mutta kun itte käyttää mielikuvitustaan niin kaikki tämmöset diy jutut niin on helppoo , ainaki mulle! =)
p.s Kangas on mammalta saatu! Jos ei löydy kangasta, eikä oo rahaa niin nyt on hyvä syy käydä mummon/mamman luona :)

9 kommenttia:

  1. olis kannattanu kääntää ton kankaanreunat ni ois tullu viel siistimpää jälkee, mut ei tossakaa vikaa oo :)

    VastaaPoista
  2. Eka pesu ja langat repsottaa miten sattuu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps mutta laitan myöhemmin noi vielä ompelukoneella niin sit ei repsota!

      Poista
  3. Nice DIY <33
    I follow you, follow you back?
    Xoxo

    VastaaPoista
  4. mitä toi diy tarkottaa? :D sori tyhmä ano :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lyhenne englantilaisesta sanasta Do It Yourself :--)

      Poista